۰ نفر

مشتری دیوار سارق تویوتای 22میلیاردی از آب در آمد

۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷
کد خبر: 372425
مشتری دیوار سارق تویوتای 22میلیاردی از آب در آمد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارقی که با ترفند معرفی خود به عنوان مشتری سایت دیوار خودروی تویوتای 22میلیارد ریالی را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی پورکاوه اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت خودروی تویوتا لندکروز در شهر کاشان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سارق در سایت دیوار مشاهده می‌کند این خودرو به فروش می‌رسد که با مالک ملاقات و در فرصتی مناسب آن را سرقت می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: پس از انجام یک سری تحقیقات و اقدامات خاص سارق دستگیر و خودرو که در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود کشف شد.

پورکاوه با اشاره به اینکه ارزش این خودرو توسط کارشناسان 22 میلیارد ریال اعلام شده است، بیان کرد: فرد دستگیرشده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد و خودرو نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: اگر قصد فروش خودروی خود را دارید به مشتری اعتماد نکنید و خودرو را در اختیار او قرار ندهید، همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اعلام کنید.