۰ نفر

حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون تایید شد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۳۲
کد خبر: 371874
حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون تایید شد

معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری استان فارس از تایید حکم قصاص قاتل حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون توسط دیوان عالی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید عبدالنبی نجیبی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خرسند از وی به عنوان چهره ای خدوم و انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: دیوان  عالی امروز حکم قصاص قاتل وی را تایید کرد.

نجیبی با بیان اینکه اکنون اجرای این حکم در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس قرار گرفته است، افزود: در مقابله با افراد شرور هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و جنایات خائنان به نظام، مردم، انقلاب و شخصیت های انقلابی را فریاد خواهیم زد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کازرون از شهرهایی است که سابقه انقلابی‌گری آن برای همگان محرز است و مردم آن نیز مردمی نجیب، انقلابی و ولایتمدار هستند بر این اساس دشمنان ما برای بر هم زدن آرامش در این شهرها تلاش می کنند و می خواهند چهره های خدوم و اثرگذار را حذف کنند.

نجیبی تاکید کرد: دستگاه قضا در برابر چنین جنایاتی سکوت و چشم پوشی نمی کند و حکم تایید شده را با قاطعیت اجرا می کند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان کازرون معرفی شد.

گفتنی است؛ در هشتم خردادماه سال جاری حجت الاسلام خرسند پس از مراسم شب احیا مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید که قاتل وی به سرعت دستگیر و حکم قصاص برای وی صادر شد.

این حکم اکنون از سوی دیوان عدالت عالی تایید شده و دادگستری استان فارس به زودی آن را اجرایی خواهد کرد.

حجت الاسلام خرسند که در سن 52 سالگی به شهادت رسید، 12 سال امام جمعه شهرستان کازرون بود.