۰ نفر

انهدام باند مسلح مواد مخدر شرق کشور

۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰
کد خبر: 370590
انهدام باند مسلح مواد مخدر شرق کشور

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با عملیات پلیس، باند مسلح موادمخدر که سال‌ها در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کرد، شناسایی و منهدم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سردار مجید شجاع، امروز 10 مرداد، در نمایش کشفیات مواد مخدر استان طی هفته گذشته، در جمع خبرنگاران اظهار کرد : با همکاری و تلاش نیروی انتطامی و با همکاری‌های استانداری اقدامات بسیار خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

وی بیان کرد: طی ۲۵ مرحله عملیات در هفته گذشته دو تن و ۱۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان در محدوده شهرستان طبس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که یک تن و ۳۷۵ کیلوگرم مرفین از قاچاقچیان کشف و توقیف شد، افزود: طی هفته گذشته ۲۳ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و ۶۵ نفر نیز در این خصوص دستگیر شده‌اند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر مسلحانه در استان، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۵ تن مواد مخدر در استان ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال 482 خودرو توقیف، دو هزار قاچاقچی دستگیر و ۳۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۴۹۷ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.