۰ نفر

۱.۶ تن مواد مخدر در مرز سراوان کشف شد

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۲۱
کد خبر: 370196
۱.۶ تن مواد مخدر در مرز سراوان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با پایش اطلاعاتی مرزبانان هنگ سراوان کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار  محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ سراوان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: در پی کسب این خبر چندین گروه پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان به مناطق مرزی خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب، موادمخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند در عملیات ضربتی و غافگیرانه مرزداران زمین گیر شدند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو مقادیر قابل توجهی مهمات، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تن و ۶۰۵ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر شامل یک تن و ۵۸۷ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۱۸کیلوگرم هرویین را کشف کردند.

سردار ملاشاهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم و نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد با اقدام‌های صحیح و به موقع و همکاری همه دستگاه‌های متولی شاهد ریشه‌کن شدن این بلای خانمان‌سوز در انسان‌ها به ویژه نسل جوان جامعه شویم.