۰ نفر

غرق و مفقود شدن جوان تهرانی در سپیدرود

۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰:۴۴
کد خبر: 369949
غرق و مفقود شدن جوان تهرانی در سپیدرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار با اشاره غرق و مفقود شدن جوان 23ساله تهرانی در سپیدرود گفت: تلاش‌های تیم واکنش سریع و امداد و نجات هلال‌احمر جهت پیدا کردن جسد ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی احدی گفت: جوان 23 ساله تهرانی ظهر روز یک‌شنبه در رودخانه سپیدرود غرق  شد که تاکنون جسد این جوان پیدا نشده است.

وی با اشاره به بی‌احتیاطی جوان تهرانی برای شنا در منطقه خطرآفرین گفت: تلاش‌های تیم واکنش سریع و امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان جهت پیدا کردن جسد همچنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رودبار با اشاره به مشارکت مرکز تفنگداران نیروی دریایی منجیل در عملیات جستجو برای پیدا  کردن جسد مفقودشده، افزود: مرکز تفنگداران دریایی  منجیل با در اختیار دادن  وسایل  و تجهیزات، هلال‌احمر شهرستان را در عملیات جستجو یاری می‌کند.

احدی با اشاره به مناطق خطرآفرین در رودخانه سپیدرود تصریح کرد: اکثر مسافرین و گردشگران با نقاط حساس و خطرآفرین سپیدرود آشنایی ندارند و این عدم آشنایی و سهل‌انگاری سبب قربانی  شدن عده‌ای می‌شود.

وی با تأکید بر نصب علائم خطر در حواشی سپیدرود بیان کرد: علائم هشداری حواشی رودخانه سپیدرود کم است و می‌بایست علائم هشداردهنده در مکان‌های بیشتری نصب شود.

بر اساس این گزارش، در یک هفته گذشته این دومین نفری است که قربانی سپیدرود می‌شود.