۰ نفر

تصادف موتورسیکلت با پرشیا

۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱:۵۹
کد خبر: 368878
تصادف موتورسیکلت با پرشیا

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از وقوع تصادف موتورسیکلت با خودروی پرشیا در ورودی روستای سوداغلن بخش کالپوش میامی خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک نفر جان باخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی یحیایی ضمن بیان اینکه یک فوتی در تصادف موتورسیکلت با پرشیا در ورودی روستای سوداغلن بخش کالپوش میامی اتفاق افتاد، ابراز داشت: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز در ورودی روستای سوداغلن یک تصادف بین موتورسیکلت و پژو پارس به وقوع پیوست که در اثر آن‌یک نفر مصدوم و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

وی افزود: یک تیم از نجات گران هلال‌احمر که درراه بازگشت از روستای حسین‌آباد کالپوش بودند و یک تیم دیگر از پایگاه امداد و نجات نردین سر صحنه حادثه حاضر شدند که متأسفانه تلاش ۴۵ دقیقه‌ای در احیای قلبی ریوی توسط نجات گران هلال‌احمر و عوامل اورژانس در برگشت فرد فوتی حادثه نتیجه‌ای نداشت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: مصدوم دیگر حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

یحیایی افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، هوشیاری و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از بسیاری از این حوادث تلخ پیشگیری می‌کند.