۰ نفر

مرگ مرموز در استخر

۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۶:۰۰
کد خبر: 368148
مرگ مرموز در استخر

همزمان با کشف جسد پسر نوجوان در استخر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان رازگشایی از این مرگ مرموز در دستور کار پلیس جنایی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، تحقیقات در این پرونده از روز پنجشنبه 27 تیر و به‌دنبال اعلام شکایت خانواده پسر 14 ساله به‌نام امیرحسین سراوانی مبنی بر مرگ مشکوک وی در استخر کلید خورد.

پدر قربانی در خصوص جزئیات مرگ فرزندش گفت: پسرم چندی پیش برای آموزش شنا در آن مجموعه ثبت‌نام کرده بود. روز پنجشنبه وقتی با تأخیر برگشت امیرحسین از کلاس شنا مواجه شدیم، نگران شده و به سراغ دوستانش رفتیم اما کسی از او خبر نداشت. پس از آن به استخر مراجعه کردیم اما درهای مجموعه ورزشی بسته بود و نگهبان مدعی شد کلاس تعطیل شده است. با اصرار ما درها را باز کردند و وارد سالن شدیم اما در کمال ناباوری جسد پسرم را داخل استخر دیدیم. از دیدن این صحنه بشدت شوکه شده بودیم چطور ممکن بود مسئولان و متولیان استخر متوجه حضور پسرم در آب نشده و مجموعه را تعطیل کرده باشند.

بلافاصله جسد فرزندم را از داخل استخر بیرون کشیدیم اما امدادگران اورژانس مرگ وی را تأیید کردند. پسرم هنوز در دوره مقدماتی آموزش شنا بود و با فنون شنا آشنایی کاملی نداشت.

پس از این ماجرا با اعلام موضوع به پلیس و بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رشت دستور معاینات تخصصی از جسد صادر و به پزشکی قانونی منتقل شد تا متخصصان علت و زمان دقیق مرگ پسر نوجوان را مشخص کنند.

به‌گفته چند نفر از همکلاسی‌های امیرحسین وی ۵ دقیقه پیش از پایان جلسه آموزش با اجازه مربیان خود قصد ترک استخر را داشته است.در همین راستا برخی از مسئولان و کارکنان استخر محل وقوع حادثه برای ادای توضیحات به اداره آگاهی احضار شده‌اند. تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.