۰ نفر

تصادف خونین محور کاشان -قم

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰
کد خبر: 367570
تصادف خونین محور کاشان -قم

رئیس اورژانس کاشان از تصادف اتوبوس و تریلی در محور کاشان قم خبر داد و گفت: در این تصادف که بامداد امروز رخ داد یک مرد ۴۰ساله کشته و ۲۵نفر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حسین ریاحی، ضمن اشاره به تصادف در محور کاشان - قم اظهار داشت: در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم به مرکز اورژانس کاشان گزارش شد که بلافاصله عوامل این مرکز به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد این تصادف در حوالی شهر مشکات رخ داده است و سایر مراکز امدادی همچون هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: دو دستگاه آمبولانس هلال‌احمر برای رهاسازی و انتقال به محل حادثه نیز اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه صحنه تصادف ۲۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رئیس اورژانس کاشان با بیان اینکه این اتوبوس از اصفهان به سمت چالوس در حال حرکت بود، ابراز داشت: متأسفانه بر اثر شدت حادثه تصادف بین اتوبوس و تریلی در محور کاشان - قم در حوالی شهر مشکات شهرستان کاشان یکی از سرنشینان اتوبوس که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات در صحنه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه پس از انتقال مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی کاشان نامبردگان بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند، گفت: خوشبختانه بر اساس گزارشات رسیده وضعیت عمومی مصدومین این حادثه رضایت بخش اعلام شده است و تمامی همکاران ما تلاش خود را در بهبود هرچه سریع‌تر مصدومان به کار گرفتند تا هر چه سریع‌تر از بیمارستان ترخیص شوند.