۰ نفر

خواستگارهایی که 100میلیون طلا دزدیدند!

۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
کد خبر: 367350
خواستگارهایی که 100میلیون طلا دزدیدند!

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضا و متلاشی شدن باند سه نفره سارقان طلا و جواهر در این شهرستان خبرداد و گفت: اعضای این باند به بهانه خواستگاری وارد خانه‌ای در این شهر شده و با بستن و محبوس کردن اعضای خانواده اقدام به سرقت طلا و جواهر می کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اصلانی‌فر روز پنجشنبه افزود: در پی گزارشی مبنی بر وقوع سرقت از منزلی در مراغه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و بر اساس تحقیقات اولیه از شیوه سرقت مشخص شد که سارقان به بهانه خواستگاری وارد این خانه شده و نقشه خود را پیاده کردند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات شبانه روزی موفق به شناسایی سه سارق عضو این باند شده و در عملیاتی غافلگیر کننده آنها را دستگیر کردند.

اصلانی‌فر گفت: با دستگیری و اعتراف اعضای این باند سرقت در بازجویی‌های تکمیلی، جواهرات و طلاجات مسروقه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان از این سارقان کشف و پس از تأیید آن، این اموال تحویل مال باختگان شده و سارقان نیز تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی با توصیه به اینکه شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند، افزود: نصب دوربین‌های حفاظتی و عدم نگهداری پول نقد و اشیای قیمتی از جمله طلا و جواهرات در خانه موجب کاهش زمینه سرقت خواهد بود.