۰ نفر

برخورد ۲دستگاه پراید چهارکشته برجا گذاشت

۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰:۱۷
کد خبر: 365124
برخورد ۲دستگاه پراید چهارکشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بر اثر برخورد ۲دستگاه سواری پراید در سه راهی پایگاه شهید نوژه به سمت کبودراهنگ چهار تن فوت و چهار تن مجروح شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه سواری پراید از سمت سه راهی پایگاه نوژه به کبودراهنگ در حال تردد بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه بر سر پیچ وارد مسیر روبرو شده و به صورت رخ به رخ با سواری پراید برخورد می کند.

وی اضافه کرد: یک زوج به همراه دختر ۶ ساله سرنشین سواری پرایدی بودند که از سمت سه راهی پایگاه نوژه به کبودراهنگ در حال تردد بود همچنین خودروی مقابل حامل مسافر بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: راننده و سرنشینان جلو هر ۲ خودرو در این سانحه فوت کردند که سه تن از آنها در محل حادثه و یکی از آنها هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

سرهنگ عزیزی گفت: پیچ موجود در سه راهی پایگاه نوژه به سمت کبودراهنگ فاقد حفاظ و حادثه ساز بوده و در صورت مهارت نداشتن راننده و کوچکترین تغییر مسیر ناگهانی، خودرو وارد مسیر مقابل می شود.

مدیر اورژانس کبودراهنگ نیز بیان کرد: پس از گزارش یک مورد سانحه فوتی بی درنگ ۲ دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور یافتند.

وی اضافه کرد: ۲ تن از مصدومان به صورت زمینی به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شده و ۲ تن از آنها شامل یک دختر خردسال و مرد ۳۵ ساله پس از انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ توسط بالگرد به بیمارستان بعثت منتقل شدند.