۰ نفر

جنایت در پمپ بنزین

۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۶:۲۰
کد خبر: 364921
جنایت در پمپ بنزین

کارگر پمپ بنزین که برای حفظ جایگاهش، همکار خود را به قتل رسانده بود، به‌ خاطر عذاب وجدان دست به خودکشی زد اما در بیمارستان دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  11 تیر مردی با مراجعه به پلیس آگاهی بوشهر مدعی شد برادر 32 ساله‌اش که کارگر یکی از پمپ بنزین‌های مرکز شهر بوشهر است، چند روزی است به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

با این گزارش، پرونده ناپدید شدن این مرد جوان تشکیل و موضوع برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بوشهر قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها حکایت از اختلاف کاری شدید بین جوان گمشده با یکی از همکارانش داشت، بنابراین فرد مورد نظرتحت بازجویی و تحقیق قرار گرفت اما وی از سرنوشت همکارش اظهار بی‌اطلاعی کرد. در ادامه ردیابی‌ها برای یافتن اطلاعی از سرنوشت مرد گمشده کارآگاهان به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته پمپ بنزین پرداخته و دریافتند بخش‌هایی از فیلم‌ها پاک شده است. از آنجا که فرضیه ارتکاب جنایت قوت گرفته بود کارآگاهان بار دیگر به سراغ همکار مرد گمشده رفتند اما مشخص شد وی ناپدید شده است.

به این ترتیب تحقیقات برای یافتن این مرد 44 ساله آغاز شد و سرانجام این فرد در حالی که به‌خاطر خودکشی ناموفق به یکی از مراکز درمانی شهر انتقال یافته بود، دستگیر شد.

سرتیپ دوم خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم پس از دستگیری همچنان منکر قتل بود اما با مستنداتی که پلیس در اختیار داشت مجبور به اعتراف شد. وی به مأموران گفت: «من متوجه شده بودم که مقتول قرار است جای من را در پمپ بنزین بگیرد. شب جنایت، من و مقتول با هم در اتاق استراحت بودیم که با هم سر همین موضوع درگیر شدیم و من او را با چاقو کشتم. جسدش را نیز داخل خودرویم گذاشتم و از شهر خارج شدم و آن را داخل گودالی انداختم.»

سردار واعظی افزود: «کارآگاهان با توجه به اطلاعات متهم، به محل رفته و جسد را پیدا کردند. به این ترتیب جسد پس از طی مراحل قانونی در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت و متهم نیز روانه زندان شد.»