۰ نفر

آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در تهران

۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۷
کد خبر: 361031
آتش سوزی در ساختمان چهار طبقه در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در محله خزانه بخارایی تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٨ و ٢٢ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله خزانه بخارایی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که پس از اعلام این حادثه بلافاصله سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه بود که در هر طبقه یک واحد حدوداً ٨٠ متری وجود داشت گفت: آتش سوزی در طبقه اول این ساختمان رخ داده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدید منزل کاملاً شعله ور بود و آتش از پنجره‌ها به بیرون سرایت می‌کرد و در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به اطلاعات اولیه که حاکی از حضور افراد در طبقات بالایی این ساختمان بود اشاره کرد و گفت: با توجه به اطلاعات اولیه آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به همراه دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و در مجموع هفت نفر را از فضای پر از دود این ساختمان خارج کردند.

ملکی در ادامه نیز درباره شرایط جسمانی افراد خارج شده از ساختمان گفت: پنج نفر از این افراد دچار سوختگی سطحی شده بودند که برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی در پایان با بیان اینکه آتش در نهایت خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد گفت: آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی های لازم محل را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک کرده و ساختمان را به عوامل انتظامی و مالکان تحویل دادند.