۰ نفر

دستگیری سنگ‌اندازان بی‌رحم به خرس قهوه‌ای +عکس

۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۴۵
کد خبر: 360562
دستگیری سنگ‌اندازان بی‌رحم به خرس قهوه‌ای +عکس

مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اعلام شناسایی و دستگیری متخلفانی که روز گذشته به یک توله خرس قهوه‌ای اقدام به سنگ‌پرانی کرده بودند، گفت: از دادگاه خواستار اشد مجازات برای این افراد هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، حسین‌علی ابراهیمی کارنامه (مدیر کل محیط زیست استان مازندران) گفت: یک نفر از افرادی که در منطقه سوادکوه مازندران به یک توله‌خرس حمله کرده بودند، صبح امروز شناسایی و دستگیر شده است.

دستگیری سنگ‌اندازان بی‌رحم به خرس قهوه‌ای

وی ادامه داد: نفر دوم نیز که کارگر همین آقا است شناسایی شده و فردا تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

ماجرای جانگداز کشتن یک خرس در سوادکوه

مدیرکل محیط‌زیست استان مازندران خاطرنشان کرد: جریمه صدمه زدن و ضرر و زیان به خرس قهوه‌ای ۵۰ میلیون تومان جریمه است، البته در قانون، زندان نیز برای این افراد متخلف پیش‌بینی شده است، اما ما منتظر نظر دامپزشک هستیم و با توجه به اینکه همه مستندات لازم به دادگاه ارائه شده و تامین دلیل کرده‌ایم از قاضی محترم اشد مجازات را برای این افراد خواستار هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه منتظر صدور حکم برای این افراد هستیم، خاطرنشان کرد: محیط زیست استان مازندران همه پیگیری‌ها را انجام می‌دهد تا متخلفان به سزای عمل زشت خود که منجر به آسیب زدن به حیات وحش کشور و حریجه‌دار شدن روحیه شهروندان ایرانی شده است، برسند.

روز گذشته فیلم سنگ‌پرانی به یک توله خرس قهوه‌ای در سوادکوه مازندران در فضای مجازی منتشر شد. اذیت و آزار این توله به حدی بود که با وجود تلاش محیط‌بانان برای رساندن به‌موقع آن به کلینیک دامپزشکی متاسفانه در راه جان خود را از دست داد و تلف شد.