۰ نفر

ربودن کودک برای انتقام از مادر

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۶:۰۰
کد خبر: 359280
ربودن کودک برای انتقام از مادر

مرد جوان وقتی فهمید همسر صیغه‌ای‌اش حاضر به ادامه زندگی با او نیست، دختر 2 ساله او را دزدید و تهدید به مرگ کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 7 شامگاه دوشنبه 20 خرداد زنی هراسان در تماس با پلیس ورامین مدعی شد همسر موقتش، دختر خردسال او را از مقابل خانه ربوده است.

با رسیدن مأموران کلانتری به محل، زن جوان در حالی که بشدت گریه می‌کرد، به مأموران گفت: «من از همسرم جدا شده و با دختر 2 ساله‌ام زندگی می‌کنم. مدتی قبل با مردی آشنا شده و به عقد موقت او درآمدم. پس از پایان مدت صیغه به او گفتم دیگر حاضر به ادامه این رابطه نیستم، اما او بر ارتباط مان پافشاری می‌کرد. حتی تهدید کرد که اگر به زندگی او برنگردم دخترم را می‌کشد اما من حرفش را جدی نگرفتم. تا اینکه امروز دخترم برای بازی با دوستانش جلوی در خانه رفت اما دقایقی بعد این مرد با من تماس گرفت و گفت دخترت پیش من است، اگر می‌خواهی زنده بماند باید برگردی. وقتی دیدم دخترم نیست بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.»

با این گزارش مأموران وارد عمل شدند و با اطلاعاتی که زن جوان از محل‌های زندگی و تردد همسر سابقش داده بود، پس از دو ساعت موفق به شناسایی محل اختفای او شدند.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: «با توجه به حساسیت موضوع، مأموران بلافاصله وارد عمل شده و مرد جوان را دستگیر کردند و دختر 2 ساله را به مادرش تحویل دادند. متهم پس از دستگیری، انگیزه‌اش از کودک ربایی را وادارکردن مادر دخترک به ازدواج با خودش اعلام کرد. متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.»