۰ نفر

مرد شیشه‌ای همسر و دخترش را خفه کرد

۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۵:۳۵
کد خبر: 358782
مرد شیشه‌ای همسر و دخترش را خفه کرد

مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک همسر و دختر خردسالش را به قتل رسانده بود، پس از چند روز فرار دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چهارشنبه پانزدهم خرداد پلیس شهرستان ایرانشهر در جریان مرگ مشکوک زنی جوان و دختر خردسالش در خانه‌ای در بخش «محمدان» قرار گرفتند.با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل، تیم تحقیق وارد عمل و بررسی‌ها آغاز شد.تحقیقات اولیه نشان می‌داد زن 38 ساله و دختر 2 ساله‌اش بر اثر خفگی به قتل رسیده‌اند و چند روزی از مرگ آنها گذشته است. خواهرزاده مقتول که اجساد خاله و دختر خاله اش را پیدا کرده بود به پلیس گفت: در هفته دو سه بار به خاله ام تلفن می کردم از دو روز قبل خبری از او نداشتم نگران شدم و به خانه اشان آمدم کسی در را باز نکرد و به ناچار به پلیس خبر دادم.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان دریافتند پدر خانواده مردی معتاد به شیشه بوده و از چند روز قبل به شکل مرموزی ناپدید شده است. به این ترتیب مرد 44 ساله به‌عنوان مظنون اصلی این جنایت هولناک تحت تعقیب قرار گرفت و در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمود سعادتی، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: «متهم که معتاد به شیشه بود پس از دستگیری منکر قتل شد اما در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود. وی گفت: از 7 سالگی با انواع مواد مخدر آشنا شدم و به صورت تفریحی و بعد دائمی مواد می‌کشیدم اما از 4 سال قبل به شیشه اعتیاد پیدا کردم و مشکلات زندگی‌ام بیشتر شد تا اینکه همسرم طلاق گرفت و رفت. بعد از مدتی با زن دیگری ازدواج کردم و از او یک دختر دو ساله داشتم.

مقتول همسر دومم بود. روز 13 خرداد بعد از مصرف شیشه دچار توهم شدم و همسرم را در حمام با شال خفه کردم بعد لباس‌هایش را پوشاندم و جسدش را به داخل اتاق آوردم. سپس سراغ دختر 2 ساله‌ام رفته و او را نیز با جوراب خفه کردم.شب را در کنار اجساد همسر و دخترم به صبح رسانده اما روز بعد فرار کردم. کارآگاهان در صحنه جرم شال و جوراب مردانه را پیدا کرده و مرد 44 ساله پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.»