۰ نفر

سرقت گوشی از دختر جوان با کوبیدن چوب بر سرش

۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۶
کد خبر: 358172
سرقت گوشی از دختر جوان با کوبیدن چوب بر سرش

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اشاره به دستگیری سارق گوشی‌قاپ، نحوه سرقت خشن این متهم از دختری جوان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده با اعلام خبر بازداشت سارق خشن درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته (16 خرداد 98) در تماسهای مردمی با پلیس 110، مأموران عملیات کلانتری 163 ولنجک در جریان یک فقره سرقت منجر به ضرب وجرح در پارک زعفرانیه قرار گرفتند و سریعاً با حضور در محل تحقیقات اولیه خود را برای مشخص شدن موضوع آغاز کردند.
  
رئیس کلانتری 163 ولنجک با بیان اینکه در تحقیقات میدانی، مشخص شد که متهم با استفاده از یک چوب به سر خانم جوانی کوبیده، ادامه داد: متهم که کلاهی نقابدار نیز به سر داشته، بعد از آن با قاپیدن گوشی این خانم از پارک بیرون رفته و پس از سوار شدن بر موتورسیکلت از محل دور شده بود. 

وی تصریح کرد: رهگذران با دیدن این صحنه، سریعاً با پلیس و اورژانس تماس گرفتند که دختر جوان به مرکز درمانی شد.

رئیس کلانتری 163 ولنجک افزود: در ادامه طرح دستگیری به اجرا درآمد و در ساعت 17:30 روز گذشته، مأموران به موتورسیکلت مشکوکی با دو ترک‌نشین روبه‌رو شدند که ترک‌نشین آن در حال گوشی‌قاپی بود که با دیدن پلیس، از محل متواری شده و مأموران به تعقیب و گریز با آنها پرداختند. 

قدم‌زاده خاطرنشان کرد: در قسمتی از راه، موتورسیکلت متوقف شد و فرد ترک‌نشین از موقعیت استفاده کرد تا از دست مأموران به صورت پیاده بگریزد که مأموران وی را تعقیب و بازداشت کردند.

وی افزود: متهم حین دستگیری  متهم، محتویات اسپری‌ اشک‌آور را به صورت مأموران پاشید که مأموران با شلیک دو تیر هوایی و قوانین به‌کارگیری سلاح وی را زمین‌گیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جرم، از کشف تلفن‌همراه سرقتی به همراه یک عدد کلاه نقاب‌دار و اسپری اشک‌آور از متهم خبر داد.

قدم‌زاده متذکر شد: متهم انگیزه خود از سرقت را تسویه بدهی‌هایش عنوان داشت و مدعی شد که صبح روز گذشته بعد از بازگشت از ترکیه، به دلیل بی‌پولی تصمیم به طراحی چنین سناریویی برای تسویه بدهی‌هایش کرده است. 

به گفته وی، برای متهم پرونده‌ای در زمینه سرقت منجر به آزار تشکیل شد و تلاشهای پلیسی برای شناسایی و دستگیری همدست وی ادامه دارد.