۰ نفر

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱
کد خبر: 357699
کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شاهین شهر اظهار داشت: شب گذشته، خانمی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰با صدای بریده بریده و پریشان عنوان کرد که برای خرید از خودرو پیاده شده است که خودروی وی درحالیکه کودک چهار ساله اش نیز درون آن قرار داشته، به سرقت رفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر وارد عمل شده و به جستجو برای یافتن خودروی مسروقه پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اقدامات ویژه پلیس به منظور مهار سارقان و بستن همه راه‌های ورودی و خروجی شهر ادامه داشت تا اینکه سرانجام سارقان پس از سه ساعت که راه را برای خود بسته دیدند خودرو را در یکی از نقاط شهر رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه محمد طاهای چهار ساله به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، بیان داشت: در این حادثه سارقان تعدادی از قطعات و اموال خودرو را به سرقت بردند که شناسایی و دستگیری آنان با جدیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار دارد.

وی ادامه داد: پلیس بارها اعلام کرده که حتی برای یک لحظه نیز کودک خود را در خودرو تنها نگذارید ولی متأسفانه بارها شاهد وقوع این نوع حوادث بوده ایم؛ امیدواریم والدین گرامی نسبت به هشدارهای انتظامی و بکارگیری آنها توجه لازم را داشته باشند.