۰ نفر

ماجرای عجیب دعوای زن و مردی که به آتش افروزی کشید

۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰:۳۱
کد خبر: 357205
ماجرای عجیب دعوای زن و مردی که به آتش افروزی کشید

دادستان اصفهان گفت: صبح امروز یک خانم و اقا با هم اختلافاتی داشتند که برای پیگیری پرونده شان به دادگستری مراجعه کرده بودند و ‌بعد هنگام خروج درگیری میانشان ایجاد می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اصفهانی در اصفهان اظهار داشت: صبح روز شنبه یک خانم و آقا با هم اختلافاتی داشتند که برای پیگیری پرونده‌شان به دادگستری مراجعه کرده بودند و ‌بعد هنگام خروج درگیری میان آن‌ها ایجاد می شود.

دادستان اصفهان ادامه داد: آقا اقدام به شکستن شیشه خودرو خانم می کند و ماشین  را به سرقت برده و تلاش می‌کند از صحنه فرار کند، ولی مأموران نیروی انتظامی متوجه این موضوع می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این حادثه چند تیر هوایی نیز شلیک می‌شود، افزود: برای توقف این آقا 
در حین فرار با عابران و خودروهای اطراف هم چند تیر هوایی شلیک می‌شود که نهایتا این فرد متواری شده  و به سپاهان شهر می‌رود.

اصفهانی گفت: این فرد بعد از فرار به سپاهان شهر خودروی سمند را جلوی خانه بستگان آن خانم به آتش می‌کشد و این چیزی است که در پرونده تا ظهر امروز تحقیقات اولیه نشان داده شده است و شایعات فضای مجازی صحت ندارد.

دادستان اصفهان با بیان اینکه تحقیقات در این پرونده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: ‌تا ظهر امروز که پیگیری کردیم متهم متواری بوده و دستورات قضایی درارتباط با دستگیری متهم صادر شده است و به محض دستگیری مراحل تحقیقات قضایی انجام خواهد شد.