۰ نفر

وقوع یک فقره قتل در ایلام

۵ خرداد ۱۳۹۸، ۲:۴۰
کد خبر: 355687
وقوع یک فقره قتل در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام از وقوع یک فقره قتل در شهرستان آبدانان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از یک ساعت در شهرستان دهلران دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر اظهار داشت: لحظاتی پیش یک نفر با سلاح شکاری اقدام به قتل در شهرستان آبدانان می‌کند و یک نفر را به قتل می‌رساند.

وی افزود: پس از دریافت تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در شهرستان آبدانان، بلافاصله مأموران به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که یک نفر به قتل رسیده و قاتل نیز فراری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از فرار قاتل بلافاصله تیم‌های تخصصی در این راستا تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی قاتل فراری را تحت تعقیب قرار دادند.

وی یادآور شد: با اشراف اطلاعاتی و آماده باش کامل به شهرستان‌های همجوار، برای مسدود کردن راه‌های فرار، این قاتل در کمتر از یک ساعت در شهرستان دهلران توسط عوامل انتظامی این شهرستان دستگیر، و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار نورعلی یاری در پایان با بیان اینکه علت و انگیزه قاتل، توسط مراجع قضائی و انتظامی در حال بررسی است، گفت: کنترل و مدیریت خشم و همچنین استفاده از ظرفیت مصلحان، ریش سفیدان و معتمدان برای حل مشکلات اجتماعی می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناگوار این چنینی پیشگیری کند.