۰ نفر

جاری شدن سیلاب در سمنان

۱ خرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۵۸
کد خبر: 355083
جاری شدن سیلاب در سمنان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: بارش‌های رگباری که از شب گذشته آغاز شده و از عصر امروز شدت یافته، سبب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ایرج رئیسیان گفت: بارش‌های رگباری تاکنون، در شهرستان های سمنان، سرخه، آرادان و مهدیشهر سبب وقوع سیل در نقاط مختلف شد.

وی با اشاره به جاری شدن سیلاب در برخی راه های استان سمنان، تصریح کرد: راهداری، پلیس راه و عوامل امدادی کوشش می کنند که مشکلات به وجود آمده در اثر بارش های شدید رگباری را مرتفع کنند.

رئیسیان با بیان اینکه هیچ یک از جاده های استان سمنان بسته نیست، ادامه داد: شاید در برخی نقاط مسیرها به صورت لکه ای توقف ایجاد شده باشد، اما هیچ جاده ای در استان سمنان مسدود نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان یادآور شد: هنوز مشخص نشده که سیل به کدام بخش ها خسارت زده است و بررسی ها باید پس از بارش ها انجام شود.

بر اساس این گزارش، هواشناسی برای 72 ساعت آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب در استان سمنان با شدت بیشتر در نواحی شرقی و شمال شرقی آن، رگبار و تندر و وزش باد شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی کرد.