۰ نفر

درگیری مرگبار ۲برادر بر سر اختلافات ملکی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
کد خبر: 354757
درگیری مرگبار ۲برادر بر سر اختلافات ملکی

اختلافات مالی بر سر یک ملک، منجر به درگیری مرگبار دو برادر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 20:30 شب گذشته (30 اردیبهشت 98) یک مورد درگیری و چاقوکشی در محله تهران‌نو، خیابان پنجم، فلکه دوم نیروی هوایی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعدت مأموران انتظامی در محل اعلام خبر حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل، با پیکر خونین مردی 41 ساله مواجه شدند که از ناحیه کتف چپ، دو پهلو، ران پای راست مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود.

بررسی اولیه نشان داد مضروب توسط برادرش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و متهم حین فرار از محل حادثه توسط مأموران بازداشت شد.

بلافاصله فرد مضروب نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بعثت (نزدیکترین محل درمانی) منتقل شد که دقایقی بعد از بیمارستان خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

متهم که 39 سال سن دارد، پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات مالی با برادرش بر سر یک ملک عنوان کرد و گفت که حین درگیری از کوره در رفته و چند ضربه چاقو به برادرش زده است.

در نهایت جسد مقتول برای بررسی بیشتر و با دستور بازپرس ویژه قتل پایتخت به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.