۰ نفر

سقوط خودرو به عمق ۵۰۰متری

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبر: 352408
سقوط خودرو به عمق ۵۰۰متری

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت:سرنشینان یک خودرو در حادثه سقوط به دره ای با عمق بیش از ۵۰۰ متر به طور معجزه آسایی نجات یافتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  اصغر جعفری افزود: حادثه سقوط یک دستگاه خودرو ۴٠۵ به دره، شامگاه پنجشنبه طی تماس تلفنی به مرکز اورژانس ١١۵ خرمدره گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله آمبولانس پایگاه فوریت‌های پزشکی غزال با همراهی تیم نجات هلال احمر به محل حادثه در حدفاصل بین روستاهای اسلام آباد و پیله ورین در مسیر کوهستانی و صعب العبور اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد:در بررسی صحنه حادثه سقوط خودرو به دره ای با عمق بیش از ۵٠٠ متر، ۲ خانم و یک کودک ١۴ ماهه دچار آسیب شده بودند که در ماموریتی دشوار و طاقت فرسا با همراهی و مساعدت مردم مصدومان به داخل آمبولانس منتقل شدند.

جعفری خاطر نشان کرد: مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی بوعلی خرم دره منتقل شدند و هم اکنون حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

 هم اکنون ۵۵ پایگاه اورژانس شامل ۱۷ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی با پرسنل مجرب در استان زنجان خدمت رسانی می کنند.