۰ نفر

کشف کالای قاچاق میلیاردی

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۱۶
کد خبر: 351617
کشف کالای قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از کشف که محموله کالای خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال و همچنین دستگیری ۳نفر سارق اماکن خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت سفیدپوست با اشاره به بازداشت ۳ نفر سارق در این شهرستان اظهار کرد: در پی گزارش واصله از سرقت در اماکن در این شهرستان با انجام پیگیری‌ها، ۳ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان پس از اینکه تحت بازجویی قرار گرفتند به سرقت از اماکن موتور فروشی اعتراف کردند که پس از اقرار، پرونده جهت ادامه روال قانونی خود به مقام قضایی ارجاع داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به کشف بار قاچاق کالای خانگی بیان کرد: در پی ادامه طرح مبارزه با قاچاق در شهرستان و در بازرسی‌های صورت گرفته از یک خودروی توقیف شده چند نوع کالای خانگی کشف و ضبط شد.
سفیدپوست ادامه داد: ۴۸ دستگاه پنکه رطوبت‌ساز از نوع مدل ایستاده، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین لباسشویی و همچنین یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی از نوع خارجی قاچاق و بدون برگه و مجوز از گمرک کشف و ضبط شدند.
وی ارزش ریالی این کالاها را یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در رابطه با این پرونده نیز یک نفر متهم بازداشت شد که پس از تشکیل پرونده و به منظور طی شدن روال قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.