۰ نفر

جمع‌آوری 17معتاد متجاهر و پرخطر

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲:۴۳
کد خبر: 351112
جمع‌آوری 17معتاد متجاهر و پرخطر

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از جمع‌آوری 17معتاد متجاهر و پرخطر و دستگیری 7نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ جهانبخش صیادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت های انتظامی و جمع‌آوری معتادان پرخطر به مدت 24 ساعت با محوریت پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با بهره‌گیری از توان انتظامی و عملیاتی باقدرت و جدیت اجرا شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود : طی عملیات‌های انجام شده تعداد هفت نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده موادمخدر دستگیر و تعداد 17 نفر معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع‌آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

وی بیان کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح، انهدام شش باند خرده‌فروشی و استعمال موادمخدر ، توقیف چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت می‌باشد.

صیادی با اشاره به رضایت‌مندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به‌ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.