۰ نفر

هلاکت یک اوباش در زنجان

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۱۲
کد خبر: 350522
هلاکت یک اوباش در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از هلاکت یک اوباش با سابقه شرارت در زنجان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرج احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زنجان برای اجرای حکم به محل حضور وی در حوالی کیلومتر 35 « زنجان – تبریز» اعزام شده بودند. 

وی تصریح کرد: این فرد به محض رویت پلیس، از فرمان پلیس سرپیچی کرده و با استفاده از یک قبضه قمه در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح  پلیس حمله‌ور می‌شود. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس برای اخطار چند تیر هوایی شلیک می‌کند، خاطر نشان کرد: این  فرد به اخطار پلیس توجه نکرده و به قصد زیر گرفتن پلیس، سوار خودروی پراید خود شده و  به سرعت به سمت ماموران حرکت می‌کند که در نهایت با وجود شلیک چند تیر به لاستیک خودرو متهم به حرکت خود ادامه داده و در نهایت با شلیک پلیس از پا در می‌آید. 

 این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی فرد مورد نظر، دو قبضه چاقو و قمه،  110 گرم حشیش، 21 گرم شیشه، ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون و 12 بسته قرص مواد مخدر  و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.   

 احمدی افزود: در بررسی سوابق این اراذل و اوباش  مشخص شد این فرد سوابقی همچون چند فقره اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت به نوامیس مردم، آدم ربایی،  قدرت نمایی، ضرب و جرح با قمه،  پرونده اراذل و اوباش و متواری از زندان در مرخصی دارد.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با هشدار به افراد شرور و مجرم خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای قوانین و تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ کوششی برابر قانون دریغ نمی‌کند و چنانچه فرد یا افرادی از این فرد شاکی هستند، می‌توانند به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند.