۰ نفر

حریق در کارخانه تولید کالای خواب

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۵۹
کد خبر: 350282
 حریق در کارخانه تولید کالای خواب

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: کارخانه تولید کالای خواب در جاده کلات آتش گرفت و در ادامه با تلاش 30آتش‌نشان مشهدی مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی رضایی گفت: مقارن ساعت 1:05 بامداد امروز به دنبال درخواست کمک از سامانه 125 مشهد برای مهار آتش‌سوزی‌ای که در محوطه کارخانه تولید کالای خواب در جاده کلات رخ داده بود، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله 30 آتش نشانان از 6 ایستگاه را به همراه 9 دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل آتش‌سوزی اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان بی‌درنگ با کشیدن چندین رشته لوله آبرسان اقدام به مهار شعله‌های سرکش آتش کرده و پس از بیش از یک ساعت تلاش بی‌وقفه سرانجام این آتش‌سوزی گسترده را مهار و به طور کامل خاموش کردند.

وی با اشاره به آتش گرفتن مقادیر زیادی ضایعات ابر و پارچه در محوطه کارخانه، افزود: چون مواد و اقلام موجود در این کارخانه از جمله ابر و اسفنج به شدت اشتعالزا است، به این خاطر شعله‌های آتش در همان لحظات اولیه وقوع آن به سرعت و در مدت کوتاهی گسترش یافت که خوشبختانه با اقدام بهنگام ماموران آتش نشانی از سرایت و پیشروی حریق به انبارهای بزرگ مجاور جلوگیری شد.

رضایی در مورد علت این حادثه اظهار کرد: علت بروز این آتش‌سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی بوده، در این آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید.