۰ نفر

وقتی دزد به دزد زد!

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۲۰
کد خبر: 349798
وقتی دزد به دزد زد!

چندی پیش مرد جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت خودرو ‌اش خبر داد و گفت: خودروام را کنار خیابان پارک کرده بودم و برای خرید به داخل مغازه‌ای رفتم. زمانی که برگشتم خبری از خودروام نبود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، با شکایت مرد جوان شماره پلاک خودروی سرقتی در اختیار واحدهای گشت قرار داده شد. درحالی که تحقیقات برای یافتن خودروی مسروقه ادامه داشت، مأموران پلیس هنگام گشت زنی خودرو را در یکی از خیابان‌های شمال تهران شناسایی کردند. بدین ترتیب راننده خودرو دستگیر شد و خودروی سرقتی نیز به صاحبش برگردانده شد.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که سارق به نام سروش از متهمان سابقه‌دار است. سروش در تحقیقات گفت: پسری به نام شهرام مدتی قبل از من هفت و نیم میلیون تومان قرض گرفت. شهرام آرایشگر است و هر بار که برای گرفتن پول به او مراجعه کردم بهانه‌ای آورد. تا اینکه شب عید شهرام را سوار بر خودروی مزدا در حال خرید دیدم. از دست او خیلی عصبانی شدم. موضوع را به دو نفر از دوستانم گفتم، با آنها به سراغ شهرام رفتیم. با قمه و چاقو به جانش افتادیم و پس از مجروح کردن شهرام خودروی مزدا را از او گرفتیم.به دنبال اظهارات متهم جوان، کارآگاهان به سراغ شهرام رفتند و مرد جوان در تحقیقات گفت: مزدا را یکی از دوستانم به نام امیر چند روز قبل از درگیری با سروش به من داد. او متخصص سرقت مزدا 3 است و ماشین را امانت دست من داد. اما از شانس بدم شهرام به سراغم آمد و با مجروح کردن من خودروی سرقتی را ربود.

با برملا شدن این موضوع، کارآگاهان به سراغ امیر رفته و سارق حرفه‌ای مزدا  را دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری به سرقت سریالی خودروهای مزدا  اعتراف کرد.به دستور بازپرس ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفته و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.