۰ نفر

کشف یک جسد در رودخانه دز دزفول

۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱:۲۴
کد خبر: 349765
کشف یک جسد در رودخانه دز دزفول

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی دزفول گفت: یک جسد مجهول الهویه در رودخانه دز توسط آتش نشانی دزفول کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، عبدالحسین معظم فر مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: یک جسد مجهول الهویه امروز در رودخانه دز کشف و ۶ شهروند گرفتار در رودخانه نیز توسط آتش نشانی دزفول نجات یافتند.

وی گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر گرفتار شدن همزمان دو مرد حدودا ۳۰ ساله در محدوده سد انحرافی گاومیش آباد و همچنین دو نوجوان در محدوده پل‌قدیم، ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات سازمان را از ایستگاه های شماره ۱ ،۳ و ۵ به محل‌های یاد شده اعزام و بلافاصله اقدام به نجات جان گرفتار شدگان در رودخانه پرداخت.

وی افزود: به دلیل حساس بودن موضوع طی تماسی با اکیپ نجات غریق ساحل دووه سادات کلکچی و درخواست همکاری با آتش نشانان، بلافاصله اقدام به نجات دو نوجوان در محدوده پل قدیم کرده و اکیپ امداد و نجات سازمان در اقدامی جداگانه دو مرد حدودا ۳۰ ساله را از محدوده سد انحرافی گاومیش آباد نجات داد.

معظم فر در ادامه افزود: در این عملیات جنازه مردی حدودا ۳۰ ساله (مجهول الهویه) در نزدیکی پل غدیر پیدا شد که توسط اکیپ نجات غریق از رودخانه بیرون و تحویل سازمان باغ بهشت شد.

وی گفت: همزمان  زن و شوهر میانسالی که به دلیل بالا آمدن سطح آب در یکی از دهنه های پل قدیم گرفتار شده توسط اکیپ نجات غریق سازمان به ساحل رودخانه انتقال داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از عموم مردم خواست از وارد شدن به حریم رودخانه اجتناب کنند تا گرفتار حادثه نشوند و در صورت گرفتار شدن ضمن حفظ خونسردی مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اطلاع دهند.