۰ نفر

حوله‌های تریاکی هم به بازار رسید

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۰۹
کد خبر: 348705
حوله‌های تریاکی هم به بازار رسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر که محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در‌خصوص جدیدترین شیوه فعالیت قاچاقچیان، گفت: این افراد برای آنکه به اهداف خود برسند، به دنبال شیوه‌های جدید برای انجام فعالیت‌های خود هستند؛ لذا پلیس هم از این شگرد‌ها غافل نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی سعی در بر ملا کردن نقشه‌های سوداگران دارد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به آخرین نمونه کشف شده از قاچاقچیان، بیان کرد: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این محموله، حوله‌های آغشته به ۶ کیلوگرم شیشه و اسفنج آغشته به ۲ کیلوگرم تریاک را که قاچاقچیان سعی داشتند از طریق محلول کردن موادمخدر در اقلام، آن‌ها را جابه جا کنند، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از قاچاق ۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پوشش روغن موتور خودرو به صورت محلول خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد با این تفکر که بتوانند پلیس را فریب دهند، با محلول کردن موادمخدر و پر کردن ظرف‌های روغن موتور سعی داشتند از برند این محصول سوءاستفاده کنند و موادمخدر را در این پوشش جابه جا کنند.