۰ نفر

دنده عقب مرگبار کامیون در تهران

۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۳:۰۸
کد خبر: 347620
دنده عقب مرگبار کامیون در تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد کامیونی که از یک کارگاه به صورت دنده عقب در حال خارج شدن بود با عابر پیاده‌، منجر به فوت عابر پیاده شد.

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از جام جم آنلاین، سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با مهر ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۱۵:۴۰ عصر دیروز کامیونی که از یک کارگاه به صورت دنده عقب در حال خارج شدن بود، با عابر پیاده‌ای که مشغول تردد بود برخورد می‌کند.

وی گفت: متأسفانه عابر پیاده در نقطه کور کامیون قرار داشته و راننده کامیون هنگام دنده عقب گرفتن و خارج شدن از درب پارکینگ کارگاه نکات ایمنی را رعایت نکرده عابر پیاده را زیر می‌گیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پس از این برخورد راننده کامیون و افراد دیگر سراسیمه به نقطه حادثه می‌آیند و عابر پیاده را بیرون می‌آورند.

رازقی افزود: پلیس و اورژانس سریعاً به محل حادثه می‌رسند و مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کنند ولی متأسفانه مصدوم در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: اگر راننده کامیون نکات ایمنی را رعایت می‌کرد و شاگرد خود را هنگام دنده عقب در پیاده رو به جهت فرمان دادن و اعلام هشدارهای لازم به عابرین مستقر می‌کرد شاهد این حادثه نبودیم.