۰ نفر

ریزش تونل مترو در تهران صحت دارد؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۱
کد خبر: 346076
ریزش تونل مترو در تهران صحت دارد؟

سخنگوی اورژانس کشوراز ریزش تونل در حال ساخت در تقاطع آزادی - نواب خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مجتبی خالدی با اشاره به ریزش تونل مترو در تقاطع آزادی لباف گفت: تاکنون ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است.

هنوز درباره ریزش مترو در غرب تهران گزارشی به آتش نشانی نرسیده است.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در خصوص ریزش مترو در غرب تهران، گفت: تا این لحظه چیزی در خصوص ریزش مترو به ما اطلاع داده نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد ریزش رخ داده باشد اما مترو به شما اطلاع ندهد، گفت:معمولا این چنین نیست و اگر حادثه ای در سطح ریزش رخ دهد مسئولان مترو ما را مطلع می‌کنند.

ریزش مترو صحت ندارد

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در خصوص «ریزش مترو در تهران»، گفت: چنین خبری صحت ندارد و گزارشی در این باره دریافت نکرده‌ایم.

ریزش جزئی در تونل در حال ساخت دسترسی به ایستگاه توحید

علی امام، مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص ریزش یکی از ایستگاه‌های مترو گفت: ریزش جزئی در یکی از تونل‌های دسترسی به ایستگاه متروی توحید واقع در خیابان نواب رخ داد، که این حادثه یک مجروح داشته است.

همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز گفت: ریزشی در تونل متروی نواب نداشته ایم و بر اساس گزارش‌های رسیده ساختمانی در نزدیکی این ایستگاه دچار ریزش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایستگاه تقاطع خط ۴ و ۷ در خیابان نواب در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

امام در توضیح تکمیلی این حادثه گفت: در این بخش از تونل کارگری در حال نصب پروفیل فولادی برای تحکیم دیواره‌ها بوده که حادثه کوچکی در جریان نصب آن به وجود می‌آید.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور نیز در خبر تکمیلی اعلام کرد: ساختمانی همجوار با ایستگاه متروی نواب گود برداری شده که این ساختمان دچار ریزش شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده که به بیمارستان امام خمینی منتقل شده است.