۰ نفر

مرگ یک چوپان بر اثر صاعقه

۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۰:۳۷
کد خبر: 345647
مرگ یک چوپان بر اثر صاعقه

مسئول اورژانس ۱۱۵سرخس گفت: حادثه مرگ این چوپان در خانگیران سرخس رخ داده که بر اثر آن یک چوپان جوان به نام مجتبی ارجمندی از اهالی روستای کندکلی این منطقه فوت کرد و جوان دیگری به نام گل آقا سارانی که در ارتفاعات برای چرای گوسفندان همراه این چوپان بوده به شدت دچار سوختگی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد برغمدی عنوان کرد: این حادثه در خانگیران سرخس رخ داده که بر اثر آن یک چوپان جوان به نام مجتبی ارجمندی از اهالی روستای کندکلی این منطقه فوت کرد و جوان دیگری به نام گل آقا سارانی که در ارتفاعات برای چرای گوسفندان همراه این چوپان بوده به شدت دچار سوختگی شده است.

وی اظهار کرد: یکی از این دو چوپان بالای تپه و دیگری نیز در پائین تپه بوده که صاعقه به صورت مستقیم با فرد بالای تپه که 24 سال داشت، برخورد کرده و در همان محل فوت می‌کند و فرد دیگر که 42 سال داشته دچار سوختگی یک پا و یک گوش می‌شود.

مسئول اورژانس 115 سرخس عنوان کرد: به دلیل این که در این حادثه تلفن همراه هر دو نفر دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود و امکان درخواست کمک وجود نداشت به همین دلیل فرد مصدوم به هر طریق ممکن خود را تا چادرهای عشایری می‎رساند که حدود ساعت 5 صبح می‌شود.

وی بیان کرد: پس از درخواست کمک بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام و فرد مصدوم به بیمارستان لقمان حکیم سرخس انتقال داده می‌شود.

برغمدی عنوان کرد: این حادثه در ساعت 12 شب رخ داده است.

در ادامه رئیس هلال احمر سرخس گفت: از دو روز قبل در منطقه بارندگی داریم و از امشب تا فردا صبح نیز مجددا اعلام بارندگی شده است.

محمد رضایی افزود: شب گذشته مدیریت بحران شهرستان سرخس تشکیل شد و در این جلسه به دلیل شرایط جوی رفتن به ارتفاعات ممنوع اعلام شده است. در این جلسه همچنین فرماندار سرخس چرای دام‌ها را حتی در حاشیه جاده‌ها و ارتفاعات مناطق نیز ممنوع اعلام کرد.