۰ نفر

قطعی برق شهر نائین بر اثر طوفان شن

۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۱
کد خبر: 344381
قطعی برق شهر نائین بر اثر طوفان شن

فرماندار نائین با اشاره به سقوط برخی دکل‌های فشار قوی برق در مسیر روستای خاروان نائین گفت: برق سطح شهرستان نایین نیز قطع بوده و تلاش‌ها برای وصل برق ادامه دارد و خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی در سطح شهر وارد شده که اطلاعات دقیق‌تر متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمود جمالی در نائین اظهار داشت: طوفانی از حوالی پیش از ظهر امروز از جهت جنوب غرب با سرعت ۳۶ متر بر ثانیه معادل ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت با رطوبت ۳۷ درصد به وقوع پیوست که در لحظاتی از طوفان، دید افقی به صفر هم رسید و در حال حاضر دید افقی کمتر از ۵۰ متر است.

فرماندار نائین با اعلام وضعیت بحرانی افزود: برای جلوگیری از خسارت بیشتر تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان نائین در حال حاضر مسدود بوده و تاکنون خسارت به بیش از ۲۰۰ خودرو گزارش شده است.

وی با اشاره به سقوط تعداد زیادی از درختان سطح شهر افزود: تاکنون خسارت جانی از این طوفان بی‌سابقه در نائین گزارش نشده است، ولی از عموم مردم خواهشمندیم تا ساعت ۱۷ حتی از خروج از منزل نیز خودداری کنند چرا که احتمال سقوط اجسام در سطح معابر و خیابان‌های شهر بسیار است.

جمالی با اشاره به سقوط برخی دکل‌های فشار قوی برق در مسیر روستای خاروان نائین افزود: برق سطح شهرستان نایین نیز قطع بوده و تلاش‌ها برای وصل برق ادامه دارد و خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی در سطح شهر وارد شده که اطلاعات دقیق‌تر متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان نائین از آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان خبر داد و گفت: اسکان اضطراری مسافران نوروزی و خودرو‌های عبوری نیز در مکان‌های تعیین شده صورت گرفته است.