۰ نفر

فرار دختر جوان از چنگ راننده آزارگر

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۶:۲۳
کد خبر: 339506
فرار دختر جوان از چنگ راننده آزارگر

دختر جوان برای اینکه بتواند از چنگ راننده آزارگر فرار کند، خود را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، ساعت 8 صبح روز پنجشنبه هفته گذشته پرونده‌ای با موضوع آزار و اذیت جنسی از مرجع قضائی به  کلانتری 123 نیاوران ارجاع شد که در آن دختری جوان بیان کرده بود راننده یک خودروی پراید سفیدرنگ  تلاش داشت او را مورد آزار و اذیت قرار دهد.

این دختر بعد از حضور در کلانتری در اظهاراتش به مأموران کلانتری گفت:  «روز  چهارشنبه پس از اتمام ساعت کاری و خروج از شرکت تصمیم گرفتم از نوبنیاد برای خرید شیرینی و کادوی روز مادر به نیاوران  بروم. به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید سفیدرنگ شدم.  ابتدا خواستم صندلی عقب بنشینم ولی با وجود وسایل در صندلی عقب، به پیشنهاد راننده در صندلی جلو نشستم. راننده از نوبنیاد به نیاوران حرکت کرد تا اینکه من را تا جلوی شیرینی‌فروشی که گفته بودم، رساند اما ناگهان بدون توقف و بدون توجه به خواسته من برای نگه‌داشتن خودرو، تغییر مسیر داد. از راننده خواستم خودرو را نگه دارد. او گفت دور می‌زند. بلافاصله اعتراض کردم و از راننده خواستم  ماشین را متوقف کند اما راننده، بدون توجه به درخواست من به مسیر خود ادامه داد و به سرعت خود اضافه کرد. شروع به داد‌و‌فریاد کردم و تلاش کردم خودم را از خودرو به بیرون پرتاب کنم. گوشی موبایلم را به سمت راننده پرتاب کردم تا بتوانم نجات پیدا کنم. درنهایت  توانستم از دست راننده نجات پیدا کنم  و خودم را به بیرون ماشین پرتاب کردم. سپس با صدای بلند از مردم درخواست کمک کردم و راننده نیز به‌سرعت از محل متواری شد». شاکی توضیح داد بعد از بیرون‌پریدن از خودرو زخمی شده بودم که با کمک مردم  به بیمارستان منتقل شدم و تحت درمان قرار گرفتم و بلافاصله پس از ترخیص از بیمارستان به همراه خانواده خود به کلانتری مراجعه و اعلام شکایت کردم. تیمی از مأموران کلانتری بعد از شنیدن حرف‌های این دختر بررسی موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار قرار دادند. در تحقیقات میدانی مشخص شد تعدادی از شاهدان ماجرا توانسته‌اند قسمتی از پلاک خودروی متواری‌‌شده را یادداشت کنند که در ادامه مخفیگاه متهم  شناسایی شد.

مأموران کلانتری با شناسایی محل سکونت متهم، این محل را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند تا  اینکه سرانجام متهم  در ساعت 11  روز پنجشنبه زمانی که از خانه بیرون آمد تا سوار خودروی خود شود، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و در بازرسی داخل خودرو، گوشی تلفن همراه متعلق به شاکی کشف شد.

سرهنگ خلیل لطفی، رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران،  با تأیید این خبر گفت: متهم در  تحقیقات اولیه منکر هر گونه تلاش برای آزار و اذیت شاکی بود اما در ادامه،  با دیدن دلایل  و کشف گوشی دختر جوان از او، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و صراحتا به تلاش خود برای آزار و اذیت این دختر اعتراف کرد.

سرهنگ  «لطفی»  افزود: متهم برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف سایر جرائم  در اختیار کلانتری قرار دارد.