۰ نفر

سرانجام هوادار استقلال که به کما رفته بود چه شد؟ +عکس

۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۲:۴۳
کد خبر: 339257
سرانجام هوادار استقلال که به کما رفته بود چه شد؟ +عکس

پس از بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر، خبر به کما رفتن یک کودک به دلیل سنگ‌ پرانی در ورزشگاه در فضای مجازی منتشر شد. این خبر از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد اما دایی این کودک اعلام کرد که او تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پس از بازی تیم‌های فولاد و استقلال تهران از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز، عکس‌ها و خبرهایی مبنی بر کما رفتن سید محمدمهدی موسوی، یک نوجوان اهل رامهرمز در فضای مجازی منتشر شد که پس از پیگیری‌ها مشخص شد که این کودک به دلیل شدت آسیب‌دیدگی از ناحیه جمجمه تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان گفت: ما هم پس از انتشار این موضوع در فضای مجازی پیگیر این موضوع شدیم که چنین خبری درست نیست. حتی صبح امروز هم با هلال احمر و اورژانس تماس گرفتم که آن‌ها نیز اعلام کردند، تماشاگری که به دلیل سنگ‌پرانی به کمار رفته باشد، وجود ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان بیان کرد: البته ۱۵، ۱۶ نفر پس از سنگ‌پرانی که صورت گرفت، دچار مصدومیت شدند.

یکی از پرسنل اورژانس نیز اعلام کرد: همکارانم یک کودک ۱۲، ۱۳ ساله را که دچار مصدومیت شده بود به بیمارستان انتقال دادند که البته حال او هنگام انتقال بد نبود. ما تنها بیمار را به بیمارستان منتقل می‌کنیم و از اینکه پس از آنچه اتفاقی برای او رخ می‌دهد، اطلاعی نداریم. در مجموع در این دیدار همکارانم هیچ تماشاگر بدحالی را به بیمارستان انتقال نداند.

رضا رفیعی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز توضیح داد: پس از دیدار فولاد و استقلال خوزستان هیچ تماشگر بدحالی که پس از آن نیز به کما رفته باشد نداشتیم. در جریان این دیدار ۲۶ نفر دچار مصدومیت شدند که هفت نفر به بیمارستان منتقل شدند، چهار نفر نیز برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند و ۱۵ نفر هم در محل درمان شدند.

اما سید امیر موسوی، دایی محمدمهدی در خصوص اتفاقی که برای این کودک رخ داد، توضیح داد: خواهرزاده من روز پنج‌شنبه به همراه چند تن از دوستانش برای تماشای بازی فولاد و استقلال خوزستان از رامهرمز به اهواز آمده بود که پس از این دیدار وقتی درون محوطه ورزشگاه بوده است، یک شیء به سر او برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی شدید می‌شود.

وی افزود: پس از این اتفاق با ۱۱۵ تماس گرفته می‌شود و او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.محمدمهدی تا رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت آسیب‌دیدگی، بیهوش بوده و کسانی که با او بوده‌اند می‌گویند به کما رفته بود. او در همان روز دو، سه عمل سطحی داشت و بعد از آن مشخص می‌شود که لخته خون روی جمجه او است که شب گذشته نیز مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دایی این کودک مصدوم عنوان کرد: امروز هم که با همراهان او در بیمارستان تماس داشتم، گفتند که خدا را شکر به‌هوش آمده است و شرایط بهتری دارد.