۰ نفر

افشای راز قتل زن ناپدیدشده بعد از 9ماه

۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۶:۲۲
کد خبر: 336866
افشای راز قتل زن ناپدیدشده بعد از 9ماه

راز مفقودشدن زن میان‌سال حدود 9 ماه پس از طرح شکایت از سوی فرزند این زن برملا شد و درحال‌حاضر تحقیقات برای کشف جسد او و دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، آخرین روزهای خردادماه دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از مفقودشدن مادرش خبر داد و در تشریح ماجرا به بازپرس چهارم دادسرای جنایی تهران گفت: روز قبل من و مادر و پدربزرگم با هم از خانه خارج شدیم تا هرکدام دنبال کاری که داشتیم برویم. من و مادرم می‌خواستیم سر کار برویم. مادرم در یک شرکت خصوصی کار می‌کند. حدود یک ساعت بعد از اینکه از مادرم جدا شدم، او به من زنگ زد و پرسید که سر کارت هستی؟ من هم جواب مثبت دادم، اما شب وقتی به خانه رفتم دیدم او به خانه برنگشته است. پس از آن با همکاران مادرم تماس گرفتم و مشخص شد او اصلا سر کار نرفته است. برای همین برای پیداکردن مادرم چاره‌ای جز کمک از پلیس و دستگاه قضائی ندیدم.

با طرح این شکایت، پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و در ادامه چند مظنون دستگیر شدند، اما در تحقیقات دقیق‌تر مشخص شد مظنونان در مفقودشدن زن نقشی نداشته‌اند.

بنابراین درحالی‌که تحقیقات به بن‌بست رسیده بود، تلاش‌ها ادامه یافت و در نهایت دو مرد افغان به‌عنوان مظنونان بعدی پرونده شناسایی شدند و یکی از آنها بازداشت شد. مرد دستگیرشده که نظافتچی بود، ابتدا منکر هر اطلاعی از سرنوشت زن مفقودشده و حتی آشنایی با او شد، اما در نهایت وقتی مشخص شد او آخرین فردی بوده که با زن ناپدیدشده تماس تلفنی داشته است، مجبور به اعتراف شد و هم‌وطن فراری‌اش به نام عارف را به‌عنوان متهم اصلی پرونده معرفی کرد و گفت: من و عارف گاهی برای آن خانم کار می‌کردیم و عارف به‌خاطر اختلاف مالی با مقتول قرار گذاشت و او را به قتل رساند و بعد هم ماجرا را برای من تعریف کرد و تا جایی که من خبر دارم، بعد از قتل هم به افغانستان فرار کرد.

با این اعترافات متهم، مأموران به ساختمانی در میرداماد که مدعی بود قتل در آنجا اتفاق افتاده است رفتند، اما کار ساخت این ساختمان که در زمان قتل نیمه‌کاره بود به پایان رسیده بود. بنابراین پلیس تحقیقات را با بردن سگ به محل ادامه داد. در آنجا سگ توجه مأموران را به باغچه جلب کرد، ولی در تفتیش و کندن باغچه اثری از جسد به دست نیامد و فقط احتمال داده شد خون مقتول در آنجا ریخته شده باشد. درحال‌حاضر تحقیقات برای یافتن جسد مقتول و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.