۰ نفر

اخاذی با فیلمبرداری از تعرض به دختر 14‌ساله

۹ بهمن ۱۳۹۷، ۷:۰۷
کد خبر: 332596
اخاذی با فیلمبرداری از تعرض به دختر 14‌ساله

پسری جوان که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر 14‌ساله اقدام به اخاذی از طعمه‌اش می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، روز 20 دی ماه مردی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای تلخی که برای دخترش رقم خورده بود، پرده برداشت. این مرد گفت: دخترم چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که محسن نام دارد، آشنا شد و محسن بعد از اعتمادسازی دخترم را از خانه‌مان در منطقه جیحون بیرون کشید تا همدیگر را در خیابان ملاقات کنند، اما اتفاق تلخی رخ داد.

مأموران در تحقیق از پدر دختر 14‌ساله پی ‌بردند پسر جوان پس از قرار خیابانی که با دختر نوجوان داشت به بهانه‌ای او را به خانه‌شان در منطقه جنت‌آباد کشید و سپس با تهدید اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرد.

در تجسس‌های پلیسی مشخص شد پسر فریبکار که از این اقدام شومش فیلمبرداری کرده بود، پس از رهایی دختر 14‌ساله یک فیلم از صحنه‌های آزار و اذیتش برای این دختر ارسال و با تهدید اقدام به اخاذی از او کرده است. دختر نوجوان نیز از ترس آبرویش و با توجه به تهدیدهای محسن در چند مرحله طلاهای مادرش را سرقت کرده و به محسن داده بود، اما وقتی متوجه ‌شد این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد برای رهایی از تهدیدهای پسر جوان از پدرش کمک خواست.

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، درباره این پرونده گفت: مأموران پلیس فتای تهران در این شاخه از تحقیقات پی ‌بردند دختر نوجوان در مجموع 180 گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتای تهران با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت‌آباد شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ کاظمی گفت: پسر جوان ابتدا خود را بی‌گناه معرفی کرد، اما وقتی مأموران در بررسی گوشی موبایل او فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند، به ناچار لب به سخن باز کرد.

بنا بر این گزارش، محسن 19 ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.