۰ نفر

نگهبانانی که خود دزد شدند

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۵۸
کد خبر: 332034
نگهبانانی که خود دزد شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان قطعات خودرو یک شرکت تولیدی که اقدام به سرقت 25 میلیارد ریالی کرده بودند خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی ارجاع شکایتی به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مبنی بر سرقت قطعات خودرو از یک شرکت تولیدی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در دستور پلیس آگاهی شهرستان آبیک قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد صاحب شرکت تولیدی قطعات خودرو در زمان حضور 6 ماهه خود در خارج از کشور، نسبت به سرقت حجم زیادی از قطعات خودرو از شرکت وی توسط سارقان اقدام شده است.
وی افزود: صاحب شرکت تولیدی که پس از انبارگردانی، متوجه سرقت میلیاردی از شرکت، پس از فک پلمب می‌شود در اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی توسط مأموران پلیس آگاهی 2 مظنون در این رابطه شناسایی‌شده و تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران حین خروج یکی از مظنونان از شرکت تولیدی با خودرو شخصی‌اش، به وجود اموال سرقتی در خودرو وی مشکوک شده و خودرو را در جاده آبیک" متوقف و در بازرسی از آن تعدادی قطعات خودرو و کابل کشف و فرد مظنون را دستگیر کردند.
حاجیان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری اولین مظنون، همدست وی پس از اطلاع از دستگیری‌اش قصد خروج از استان را داشت که در یک اقدام ضربتی وی نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.
وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت قطعات خودرو طی چندین مرحله از اوایل سال جاری با سوءاستفاده از مسئولیت واگذارشده اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر دو متهم از عوامل نگهبانی شرکت تولیدی بودند پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.