۰ نفر

پاره کردن لاستیک خودروها به خاطر جای پارک!

۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۶
کد خبر: 330948
پاره کردن لاستیک خودروها به خاطر جای پارک!

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت سه متهم در محله نامجو خبر داد که لاستیک خودروهای همسایه‌ها را پاره می‌کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت سه نفر که اقدام به پاره کردن لاستیکهای خودروها می‌کردند، گفت: مدتی پیش 10 نفر از شهروندان ساکن کوچه‌ای در محله نامجو، ضمن تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از پاره شدن لاستیک خودروهای خود که به طرز مشکوکی صورت گرفته بود، شکایت کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: این شهروندان مدعی بودند شب هنگام، خودروی خود را در کوچه پارک کرده‌اند اما صبح، حین رفتن به محل کار متوجه پاره شدن لاستیک خودروهایشان با وسیله‌ای تیز شده‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سریعاً تیم عملیات کلانتری 106 نامجو، وارد عمل شدند و با بررسی دوربینهای مداربسته نصب شده در محل و همچنین تحقیقات فنی، سه متهم اصلی این پرونده که در یکی از خانه‌های مجردی همان کوچه سکونت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

موقوفه‌ای تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی هر سه متهم این پرونده دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودروهای شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین‌کاری دست زده‌اند.

وی یادآورشد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.