۰ نفر

سرقت ۲۰۰ باطری خودرو توسط یک زن! +عکس

۱ بهمن ۱۳۹۷، ۲۰:۴۵
کد خبر: 330941
سرقت ۲۰۰ باطری خودرو توسط یک زن! +عکس

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری ۳سارق باطری خودرو و یک مالخر اموال مسروقه با ۲۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان پس از دستگیری علت سرقت را اعتیاد به مواد مخدر اظهار کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" در توضیح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودروهای سواری، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که سرقت ها توسط۲ مرد و یک زن اتفاق افتاده است.

وی بیان داشت: با شناسایی پلاک انتظامی خودرو و استعلام مشخصات آن ، مشخص شد که خودرو سواری متعلق به یک زن بوده و اخیرا با فردی نامزد شده است.

bNPueBT8Cetl

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه این زن و مرد، دستگیری آنان با هماهنگی مقام قضائی، تصریح کرد: ماموران موفق شدند همدست این زوج سارق را در مرحله بعدی دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.

سرهنگ دولتخواه با بیان اینکه متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت باطری خودروی سواری اعتراف کردند، عنوان کرد: متهمان در بازجوئی تکمیلی اعتراف کردند که اعتیاد به مواد مخدر دارند و باطری ها را برای مصرف مواد مخدر سرقت می کردند و با فروختن آنها به مالخری از اتباع افاغنه خرجی مصرف مواد مخد را تامین می کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: تا کنون ۵۰ تن از مالباختگان شناسایی و شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار دارد.