۰ نفر

آدم‌ربایی اشتباهی به بهانه مزاحمت برای همسر

۱۸ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۵۶
کد خبر: 327781
آدم‌ربایی اشتباهی به بهانه مزاحمت برای همسر

آدم‌ربایی که مرد جوان را به بهانه مزاحمت برای همسرش ربوده بود، بازداشت شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مدتی قبل مرد جوانی با حضور در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط مردی ربوده شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

شاکی درباره جزئیات شکایت به بازپرس گفت: در جنوب تهران سکونت دارم، روز حادثه در منزل بودم که ناگهان صدای داد و فریاد از داخل کوچه آمد و مرد جوانی مدام زنگ خانه ما را زد، زمانیکه از خانه بیرون رفتم تا ببینم چه خبر شده، آن مرد مرا با قمه از ناحیه سر و کمر مجروح کرد و به زور داخل خودروی پرایدش انداخت.

وی افزود: مرد آدم‌ربا من را به خانه‌اش برد، در آنجا همسر وی نیز حضور داشت که همسر این مرد بعد از دیدن من گفت فرد دیگری مزاحم او شده و به اشتباه شوهرش من را ربوده است، آدم‌ربا من را به بیمارستان برد تا مداوا شوم و در نهایت از بیمارستان متواری شد.

پس از ثبت این شکایت، تیمی از مأموران اداره آگاهی پلیس پایتخت برای شناسایی و بازداشت متهم دست به کار شده و چند روز قبل موفق به بازداشت مرد آدم‌ربا شدند.

متهم با حضور در دادسرای امور جنایی و اقرار به جرم خود، به بازپرس گفت: فردی مزاحم همسر من شده بود اما همسرم آدرس محل سکونت فرد دیگری را به من داد که بعد از ربودن و ضرب و شتم وی متوجه شدم، او مزاحم همسرم نبوده است و اکنون پشیمانم.

متهم پس از این اظهارات با دستور قاضی سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.