۰ نفر

محموله ۵میلیارد تومانی هروئین به پایتخت نرسید

۱۳ دی ۱۳۹۷، ۲:۳۰
کد خبر: 326428
محموله ۵میلیارد تومانی هروئین به پایتخت نرسید

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در کف یک دستگاه وانت نیسان جاسازی شده بود، خبر داد و گفت: ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده بالغ بر ۵میلیارد و ۳۳۵میلیون تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، رحمان مزیدی در تشریح جزئیات کشف محموله هرویین از یک دستگاه وانت نیسان اظهار داشت: در این عملیات ۱۷۵کیلو و ۵۵۸گرم هروئین و همچنین ۳۰کیلو گرم حشیش،۱۶ کیلو و ۷۹۶گرم تریاک کشف و ضبط شده است.

این مقام قضایی عنوان کرد:در این رابطه یک قاچاقچی اهل استان سیستان و بلوچستان دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت توقیف شده است.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد، قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به مقصد پایتخت کشور (تهران) را دارند.

مزیدی عنوان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج قرار گرفت و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و انهدام محموله مذکور صادر شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج در پایان از تلاش‌های فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل ناجا که در جهت تامین امنیت تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.