۰ نفر

«شیشه»، تکواندوکار را موبایل قاپ کرد +جزئیات

۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۳
کد خبر: 322084
«شیشه»، تکواندوکار را موبایل قاپ کرد +جزئیات

رئیس کلانتری 158 کیانشهر از دستگیری موبایل قاپ شیشه‌ای آپاچی‌سوار خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ساعت 16 روز 18 آذرماه گشت خودرویی کلانتری  158 کیانشهر در حال گشت‌زنی به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکوک شد.

ماموران این کلانتری با مهارت پلیسی موتور را متوقف کرده و پس از استعلام وضعیت موتورسیکلت دریافتند موتور، سرقتی است؛ بنابراین با رعایت قانون شهروندی متهم جهت بررسی موضوع به کلانتری دلالت داده شد.

در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات مشخص شد که راکب موتورسیکلت که متولد 1372 است از سارقان سابقه‌دار در حوزه موبایل قاپی است؛ همچنین از متهم 3 گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد و خوشبختانه مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ حسین حسین‌زاده رئیس کلانتری 158 کیانشهر با اعلام خبر فوق به اعترافات متهم دستگیر شده پرداخت و اظهار داشت: متهم که در سن ۱۲ سالگی کمربند مشکی تکواندو را دریافت کرده بود هم اکنون به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد.

این مقام ارشد کلانتری گفت: این فرد طعمه‌های خود را از جلوی مراکز پزشکی و آزمایشگاه‌ها انتخاب می‌کرد چرا که افرادی که در پیرامون مراکز پزشکی و آزمایشگاهی تردد دارند اکثرا بیمار بوده و توان مقابله و تعقیب سارق را نداشتند.

سرهنگ حسینی اعلام کرد: متهم در صحبت‌های خود بی‌توجهی مادرش را عامل سرقت‌هایش دانست و گفت: پدرم که مربی تکواندو است از صبح تا شب کار می‌کرد اما مادرم همواره به من بی‌توجه بوده و من را رها کرده بود.

رئیس کلانتری 158 کیانشهر خاطرنشان کرد: متهم جهت بررسی پرونده و شناسایی دیگر موارد سرقتی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تحویل داده شد.