۰ نفر

بر اساس اعلام دادستانی اصفهان؛

شایعه تجاوز به دانش‌آموزان تکذیب شد

۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹
کد خبر: 320563
 شایعه تجاوز به دانش‌آموزان تکذیب شد

دادستان اصفهان گفت: بر اساس گزارش‌های پزشکی قانونی هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر آزار جنسی دانش‌آموزان وجود ندارد و سیر پرونده در بحث کودک‌آزاری و تهدید دانش‌آموزان مطرح است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ، علی اصفهانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده آزار و اذیت جنسی دانش‌آموزان اصفهان اظهار داشت: پس از اعلام این موضوع و پیگیری‌های قضایی، 4 دانش‌آموزی که والدین آن‌ها ادعای کودک‌آزاری و آزار جنسی را داشتند، به پزشکی قانونی معرفی شدند ولی بر اساس گزارش‌های پزشکی قانونی هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر آزار جنسی دانش آموزان وجود ندارد و سیر پرونده در بحث کودک‌آزاری و تهدید دانش آموزان مطرح است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد: متهم تا کنون هیچ‌یک از موارد اتهامی را نپذیرفته و مدعی است این اتهامات تهمت علیه او است و ریشه این ماجراها به خاطر اختلافش با مادر یکی از دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: واقعیت این چنین به نظر می‌رسد که چنین اختلافاتی وجود داشته است، ولی ما در حال بررسی موضوع به صورت دقیق هستیم.

اصفهانی با اشاره به اقدامات با توجه به گنجایش یک هفته‌ای حافظه دوربین‌های مداربسته، دستور ریکاوری فیلم‌ها نیز داده شده که در صورت وجود سایر مدارک آن‌ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت

دادستان خاطر نشان کرد: در تلفن همراه متهم نیز هیچ فیلم مستهجنی یافت نشده، ولی تحقیقات و بررسی در این زمینه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ادعاهای دانش آموزان نیز ضد و نقیض است، اظهار داشت: با توجه این موضوع، نمی‌توان به صورت متقن نظر داد و باید بررسی‌های بیشتر صورت گیرد.

اصفهانی گفت: اگرچه موضوع قصور و اهمال مدیر مدرسه قابل‌انکار نیست، ولی تاکنون مدرکی دال بر ارتباط مدیر مدرسه با متهم و معاونت در اتهامات مذکور احراز نشده است.