۰ نفر

رهایی گروگان از صندوق عقب خودرو

۱۷ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۷
کد خبر: 320445
رهایی گروگان از صندوق عقب خودرو

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از رهایی فرد ربوده شده ای خبر داد که در طول مدت اسارتش، توسط آدم ربایان در داخل صندوق عقب خودرو سواری اش نگهداری شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی گفت: صبح روز چهارشنبه چهاردهم آذر ماه سال جاری، پرونده ای از دادسرای جنایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی به همراه برادر همسرش پس از مراجعه به اداره یازدهم، عنوان کردند: فردی ناشناس طی تماس تلفنی به آنان اعلام کرده که همسرم به نام "ب " ۳۳ ساله ربوده شده و در قبال رهایی اش درخواست پول دارند.

وی بیان داشت: همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، آدم ربایان طی چندین تماس تلفنی با برادر و همسر فرد ربوده شده ، درخواست مبلغ سنگینی پول از خانواده وی کردند که در نهایت به دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان رضایت داده و تهدید کردند که در صورت عدم پرداخت پول ، او را به قتل خواهند رساند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : کارآگاهان در تحقیقات از خانواده "ب." اطلاع پیدا کردند که وی با خودرو شخصی اش MVM از خانه خارج شده است که بلافاصله با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی محدوده تردد خودرو وی در منطقه سعادت آباد شدند .

سرهنگ ولی پور گودرزی، با اعلام خبر رهایی فرد ربوده شده طی یک عملیات پلیسی در منطقه شمال شهر تهران بزرگ، گفت: با شناسایی محدوده تردد خودروی "ب"، چندین تیم عملیاتی در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و این مناطق تحت کنترل و مراقبت نامحسوس قرار گرفت تا اینکه سرانجام ساعت ۹ صبح روز جمعه شانزدهم آذرماه خودرو MVM حین تردد با یک سرنشین در منطقه سعادت آباد شناسایی شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان برای توقف خودرو وارد عمل شدند، ادامه داد: راننده MVM پس از مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری که کارآگاهان برای جلوگیری از فرار وی ، لاستیک خودر را مورد هدف قراردادند و در نهایت راننده آن مجبور به توقف شد.

وی تصریح کرد: با توقف خودرو ، راننده آن به نام "ک " ۴۰ ساله دستگیر و در بازرسی از صندوق عقب خودرو ، "ب." با دست و پا و دهان بسته شده، نجات پیدا کرد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: فرد ربوده شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در اظهارات خود در خصوص نحوه  ربوده شدنش توسط آدم ربایان، گفت: بنده تولیدی کابینت سازی دارم ؛ صبح روز چهارشنبه فردی ناشناس با من تماس تلفنی گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان مشتری، مدعی شد که قصد سفارش چندین کابینت برای چند مجتمع آپارتمانی را دارد و به این بهانه با من برای دیدن چند مجتمع ساختمانی قرار ملاقات گذاشت؛ ساعت ۱۰  از خانه خارج شدم تا به محل قرار خود با مشتری در منطقه اوین بروم ؛ دقایقی در محل قرار منتظر بودم تا اینکه مشتری طی تماس تلفنی ضمن عذرخواهی مرا به دفتر کارش در منطقه کن دعوت کرد اما زمانی که به منطقه کن رسیدم ، ناگهان ۳ نفر وارد ماشینم شدند و با ضرب و شتم و تهدید به کشتنم  ، مرا به داخل صندوق عقب ماشین خودم انداخته و دست، پا، دهان و چشمانم را بستند ؛ طی این مدت نیز که در اسارت آنها بودم ، در داخل صندوق عقب قرار داشتم تا نهایتا توسط پلیس نجات پیدا کردم.

وی گفت: تحقیقات از متهم دستگیر شده برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای گروه آدم ربایی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و فرد ربوده شده نیز در صحت و سلامت کامل به اعضای خانواده اش تحویل داده شد.