۰ نفر

تصادف در بزرگراه یاسینی ۲کشته و ۸زخمی برجای گذاشت +عکس

۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸
کد خبر: 318481
تصادف در بزرگراه یاسینی ۲کشته و ۸زخمی برجای گذاشت +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف شدید ۲ خودرو در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و هشت زخمی به‌جای گذاشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه شهید یاسینی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 19:48 امشب حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید یاسینی، بعد از آزمایش به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی دِوو سییلو با پنج سرنشین مرد و یک دستگاه پژو206 با پنج سرنشین (دو مرد و سه زن) به‌شدت با هم برخورد کردند.

تصادف

او ادامه داد: ظواهر امر نشان می‌داد که خودروی پژو206 در مسیر مخالف (شرق به غرب) در حال حرکت بوده که به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریلهای میانی بزرگراه و شکستن آنها، از جلو به‌شدت با خودروی دِوو سییلو برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه بر اثر شدت حادثه دو سرنشین پژو206 (یک آقا و خانم جوان) از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند، گفت: این دو نفر به‌علت شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه پس از حادثه جان خود را از دست دادند.

تصادف

او گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه به‌سرعت ایمن‌سازیهای لازم را انجام دادند؛ و یکی از سرنشینان پژو206 که داخل خودرو محبوس بود را از خودرو خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران علاوه بر مرگ دو نفر، از مصدومیت هشت سرنشین هر دو خودرو بر اثر این حادثه خبر داد و متذکر شد: سرنشینان خودروی پژو206 مصدومیتهای شدیدتری داشتند که تمامی مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.