۰ نفر

قتل همسایه در پوشش آشتی کنان

۵ آذر ۱۳۹۷، ۹:۲۷
کد خبر: 317483
قتل همسایه در پوشش آشتی کنان

شب جمعه گذشته، نزاعی بین دو همسایه از اهالی بولوار بهمن 4.20 در منطقه خواجه‌ربیع مشهد و با انگیزه ای نامعلوم رخ داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  این نزاع که با چوب و چماق آغاز شده بود با شکستن شیشه های منزل به پایان رسید. اما شعله های کینه ناشی از این نزاع که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، فروکش نکرد تا این که ساعت 21 جمعه شب، مرد 35 ساله به بهانه آشتی کنان، در منزل همسایه 45 ساله اش را کوبید!

 وقتی صاحبخانه صدای همسایه اش را شنید که مدعی بود برای آشتی کنان آمده است! بی خبر از همه جا بلافاصله در حیاط را گشود اما ناگهان تیغه کارد در تاریکی شب درخشید و به صورت کلنگی بر سینه مرد 45 ساله فرود آمد.ضارب کینه ای، همزمان با افتادن پیکر خون آلود همسایه اش روی زمین، از محل گریخت و به مکان نامعلومی رفت. در همین حال اطرافیان مرد 45 ساله که متوجه این ماجرای وحشتناک شده بودند، بلافاصله به کمک وی شتافتند و در تماس با نیروهای اورژانس، او را به بیمارستان رساندند اما دیگر مرد 45 ساله علایم حیاتی نداشت و بر اثر عوارض ناشی از اصابت «کارد کینه» جان خود را از دست داده بود.

بنابراین گزارش، با اعلام ماجرای نزاع مرگبار به قاضی ویژه قتل عمد از سوی نیروهای کلانتری خواجه ربیع، بررسی های قضایی با حضور قاضی «کاظم میرزایی» در محل وقوع حادثه آغاز شد.

قاضی میرزایی که بر اساس تجربیات رسیدگی به پرونده های جنایی، احتمال همکاری خانواده  متهم برای فراری دادن وی را می داد بلافاصله با صدور دستوری از نیروهای کلانتری خواست برای زیرنظر گرفتن اعضای خانواده متهم فراری، اقدام کنند اما زمانی نیروهای انتظامی به محل رسیدند که خانواده وی بدون قفل کردن در منزل از محل فرار کرده بودند!

 با ارسال این پرونده به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات گسترده ای با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.