۰ نفر

جان باختن مرد میانسال در انباری تعمیر وسایل برقی +عکس

۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۱۹
کد خبر: 315532
جان باختن مرد میانسال در انباری تعمیر وسایل برقی +عکس

مرد میانسال در انباری ساختمان ۶ طبقه که به محلی برای تعمیر وسایل برقی تبدیل شده بود، جان باخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 11:48 روز گذشته در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، مبنی بر مشاهده خروج دود از داخل یک انباری در طبقه منفی یکم، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 97 را به محل حادثه در بزرگراه رسالت، خیابان خواجه عبدالله، کوچه بیستم رهسپار کرد.

به گفته رضا مهرورز؛ افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران، هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی 6 طبقه، در انباری نیمه‌باز است، بوی دود از داخل انباری به مشام می‌رسید و یک نفر داخل انباری نیز محبوس شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع برق و گاز ساختمان، وارد طبقه منفی یک ساختمان شدند و مرد چهل و نه ساله‌ای را که در انباری بی‌هوش افتاده بود به بیرون منتقل کردند.

مهرورز تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از بررسی‌های متوجه شدند انباری به محلی برای تعمیر وسایل برقی تبدیل شده و در آن مقداری اجناس برقی نیز به چشم می‌خورد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ پس از معاینات اولیه معلوم شد مرد میانسال با احتمال بروز برق‌گرفتگی جان خود را از دست که آتش‌نشانان با اجرای ایمن‌سازیهای اولیه و تحویل محل به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

1397082616433815159265510