۰ نفر

دستگیری اعضا باند سارقان مسلح منازل در استان‌های البرز و تهران

۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۳
کد خبر: 315317
دستگیری اعضا باند سارقان مسلح منازل در استان‌های البرز و تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری اعضا باند سارقان مسلح منازل در استان های البرز و تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ برزو همتی از دستگیری یک باند سارقان مسلح با جعل عنوان پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: اعضا این باند به منازل مردم مراجعه کرده و با نشان دادن کارت های شناسایی جعلی و با اسلحه خود را مامور مبارزه با مواد مخدر معرفی می کردند و به بهانه جستجو برای یافتن مواد مخدر وارد منازل مردم می شدند.

وی افزود: اعضا این باند پس از جستجوی منازل اشیا قیمتی را با خود به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: اعضا این باند در مخفی گاه خود در یکی از باغ های شهرستان هشتگرد شناسایی و با دریافت نیابت قضایی و در اقدامی غافلگیر کننده دستگیر شدند.

همتی گفت: مقادیر زیادی طلا و جواهرات، ۲ میلیارد ریال وجه نقد، تعداد زیادی کارت شناسایی جعلی، گاز اشک آور، بی سیم و یک قبضه اسلحه از آن ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: تاکنون ۴ تن از اعضا این باند دستگیر شدند.

وی با بیان این که یکی از متهمین سابقه ۹ فقره سرقت را دارد، گفت: از شهروندان عزیز می خواهم، از قرار دادن پول نقد، سکه و ارز در منزل خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: اعضا این باند برای تحقیقات بیشتر نزد پلیس آگاهی ملارد هستند و چنانچه شهروندان استان های البرز و تهران، بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، می توانند به پلیس آگاهی شهرستان ملارد، واقع در صفادشت مراجعه کنند.