۰ نفر

سانحه مرگبار در محور شاهین دژ- تکاب

۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۳
کد خبر: 315305
سانحه مرگبار در محور شاهین دژ- تکاب

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهین‌دژ از توابع آذربایجان غربی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با خودرو سواری پراید در این شهرستان، 6 نفر کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «هیمن نباتی» افزود: این سانحه در نزدیکی روستای «محمودآباد» از توابع شاهین دژ اتفاق افتاد و امدادگران اورژانس پس از دریافت گزارش تصادف بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از سرنشینان پراید به علت شدت برخورد در دم فوت کردند و 2 نفر دیگر نیز در راه رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

نباتی اضافه کرد: 2 تن از زخمی های این حادثه که جزو سرنشینان وانت نیسان بودند نیز در بیمارستان شهید راثی تحت مداوا هستند و یکی دیگر از مجروحان حادثه نیز بر اثر شدت جراحت به ارومیه اعزام شد.

به گفته وی علت این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

این دومین حادثه منجر به فوت در این محور مواصلاتی در کمتر از 24 ساعت گذشته است.

در حادثه مشابه دیگری نیز که امروز در کیلومتر یک محور شاهین دژ به تکاب به وقوع پیوست یک نفر کشته شده و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری تکاب واقع است؛ راه دسترسی این 2 شهرستان از محورهای مواصلاتی پرحادثه در جنوب این استان به شمار می رود و همه ساله شمار زیادی از سرنشینان خودروها در این مسیر جان خود را از دست می دهند یا مجروح می شوند.